KOM IN OCH TITTA

Är du en typisk handarbetare? Då har du hittat precis mitt i prick. Jag skulle inte överleva om jag inte fick handarbeta. Jag kommer även att blogga om mitt arbete som smärtsjuksköterska. Jag tror på allt som inte har biverkningar.
Powered By Blogger

torsdag 19 juli 2012

Några av mina projekt




Har inte skrivit eller lagt in några nya bilder på länge. Det innebär inte att jag har lagt av med stickning och virkning. Tvärtom. Har aldrig varit så kreativ som sista året. Här kommer en handfull bilder. Överst är en tunn sjal gjord av entrådigt ullgarn. Det andra är en filt i mormorsrutor, gjorda på endast restgarner. Den tredje är en virkad sjal där ursprunget var en rektangulär sjal, den har jag också gjort, men jag tyckte den blev snyggare så här. Ganska nöjd med alla vill jag säga.

2 kommentarer:

  1. Va kul det var längesen. Jag håller med det är jätte snygga alster. Filten underbars färger. Ha en underbar dag kram beijan

    SvaraRadera
  2. Oj vilka projekt! Imponerad!
    Såg nu att du kommenterat hos mig för ett tag sen. Jag skickar hemskt gärna till Norrland, bara skicka mig ett mail till solveiglovendahlathotmail.com och skriv vad du vill ha och din adress så mailar jag om betalning och skickar till dig. Ha det fint!

    SvaraRadera